21 Temmuz 2009 Salı

Annecim Babacım sizi çok seviyorum


Bu gün 22 Temmuz 2009 efendim bundan çokkk uzun bi zaman önce yani 22 Temmuz 1972 yılında babamla annem bi aile oldular :)


Acısıyla, tatlısıyla 37 sene aynı yastığa baş koymuş, bir olmuşlar. Allah ayırmasın..


Gönül isterdi ki düğün resminizi de koyalım size süprizim olsun ama olmadı affedin bu beceriksizi :)


Gelelim hediyeme :P


Sabahları güneş neden doğar biliyor musunuz? Onu umutla ve sevgiyle bekleyenler vardır mutlaka bi yerlerde.. Yarın sabah doğacak güneşi size yani annemle babama armağan etmek istiyorum. Sizin için doğsun..


Sizleri çoookk ama çoookk seviyorum. Siz benim her şeyim bi bi bi bi tanemsiniz. Allah daha nice 37 yıl nasip etsin..Aminnnnnnnn.. :)

4 yorum:

Cefe 22 Temmuz 2009 00:54  

ağız tadıyla , sevgi ve saygıyla nice yıllar dilerim :) Evlilik yıl dönümleride kutlu olsun :)

ThingMa 22 Temmuz 2009 01:07  

teşekkür ediyorum :)

Adsız 22 Temmuz 2009 02:48  

evlilik yıl dönümleri kutlu olsun canım :) Allah ayırmasın :)

C.S.S.L.L

ThingMa 22 Temmuz 2009 20:00  

sağol canım benim :)