18 Temmuz 2009 Cumartesi

Mesafelere zaman eklenince sevgi biter mi?

Evet bu gün blogumda bana ait bi yazı olsun istedim :)

Mesafelere zaman eklenince sevgi biter mi?

Bu soru aslında benim çok merak ettiğim bişeydir. Geçenlerde bu soruyu anneme de sordum. Fakat cevabı beklediğim gibi değildi, ürkütücüydü ama gerçeklik payıda yok değildi hani..

Hani diyoruz ya zaman herşeyin üstesinden gelir diye.. mesafeler ne kadar olursa olsun gönüller birse yüreğinde bi yerlerde mutlaka sevgi denen şey hasretle bekler diye. Ne yazıkki bazen mesafelere zaman eklenince haber alınamayınca sevgiler bitebiliyormuş. Aslında ben buna hiç bi zaman inanmadım hala da inanmıyorum. Şuanda yazarken bile elim titriyor..

Gözden ırak gönülden de ırak derlerdi hadi canım derdim. sevdiklerim benden uzak olacak ben onları özlemicem, sevmekten vazgeçicem, tüm bunlar yetmez gibi kendisini de hatırlamıcam peh peh peh derdim. Ama ne yazıkki olabiliyormuş..Mesafeler bazı sevgilerin unutturabiliyormuş.. çok yazık..!

Bakın bu gün değişik bişey yapalım ve uzun zamandır görüşmediğimiz kişiyi arayalım onlara olan sevgimizi hatırlayalım ve hatırlatalım ne dersiniz..?



ThingMa

2 yorum:

Adsız 18 Temmuz 2009 13:15  

Mesafeler ayrılığı getirir mi bilmem ama bir zaman sonra insan kavuşamamaya alışıyor..bu da bir tür alışma bence hani söz gelimi vazgeçemediğimiz alışkanlıklarımız var işte zamanla bu mesafelerde bizim en vazgeçilmezlerimizden bir olgu oluyor.

artık o kadar ayran gönüllü olduk ki zorluklara mesafelere dayanacak gücümüz yok gibi hemen vazgeçebiliyoruz uzaklardaki mutlulktan ve belki de gerçek sevgiden..

yine de hala içindeki gerçek sevgiyi yitirmeyenler var.. işte onlar en büyük aşkı yaşıyorlar..kimsenin yaşayamayacağı..elde edemeyeceği tutkuyu...


yüreğine sağlık Thingmacım..bu tür yazıların daha da çok olsun dileiğimle muc

CessA LaL

ThingMa 18 Temmuz 2009 15:22  

sağol canım benim beğenmene sevindim yorumuna sağlık:)